Onsdag

Va händer med mig? Jag sitter och äter godis, kunde inte motstå i kön när jag var och handlade. Hur ofta händer det.. Jag är minst sagt i en svacka med mina goda vanor, dom är usla nu! Men det dröjer nog inte förns jag blir riktigt trött på mig själv och vänder.. ibland behövs det för att få upp motivationen igen. Något obetydligt problem måste man ju ha.

Ett större problem är att jag blir mer elle mindre terroriserad av en tidning. Det började med att jag inte ville svara för att han är så nära att övertala mig hela tiden, och jag vill verkligen inte ha någon annons, speciellt inte nu när jag bestämt mig för allt. Och så har det fortsatt, att jag inte svarat. Nu har han ringt varje dag, förutom söndagar i två veckor. Tror t.o.m. tidningen är utgiven, skulle inte förvåna mig om han har lagt in min gamla annons och nu vill ha pengar av mig. Det har blivit ett litet krig emellan oss tror jag. Jag vägrar svara, han vägrar sluta ringa. Haha. Ge upp!

Nej nu ska jag laga mig en god omelett, godispåsen åker i soptunnan. Massager och telesamtal står på schemat innan det blir soffan med älsk ikväll. Bye bye!





Kommentarer
Postat av: Kristina

Stå på dig vännen!

2011-02-02 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0