Tisdag

Vilken soolig dag! Underbart. Jag har haft världens bästa på besök. Bälla räddar mitt liv för tillfället för jag är en väldigt rastlös människa just nu. Inte så allvarligt, men väldigt tråkigt. Rickard var här en sväng också, å han är inte så dåligt han heller. Och vet ni vad? På fredag åker Lena hem ifrån Australien, vilket betyder att vi snart kommer få träffa våran saknade Lena! Vi kommer ha så roligt, så uj uj uj.

Kanske ska ta mig en till promenad i solen? I förmiddags blev det en tur i skärgården med Mia, som avslutades med skön fotvård på badet. Tack Mia! Ikväll är det cirkelträning, i morgon bokföring och massagekunder, torsdag swedbank hela dagen och sen mot Norge för en helg. Ja, det händer inte så mkt mer kul i mitt liv just nu.

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0