Tisdag

En bättre måndag kunde jag inte få.. Jag är så himla, himla glad över att Bälla är på hemmaplan, ledig dessutom! Vi kom fram till att det är säkert år sedan vi umgicks så som vi gjorde igår, en hel dag lixom. Det är inte mkt jag är hundra på i mitt liv men en sak som är 175% säker och lite till är att vi ha kontakt med varandra så länge vi lever. Härligt att ha en sådan underbar vänskap.♥

Vi gjorde pannkakor igår som smakade kanoners! Det var väl vår största ansträning. Min nya dator har kommit nu också, den är så fin :) Jag är inte direkt någon prylnörd men det är alltid roligt med lite nytt, tillbringar ju ändå ganska mkt tid framför den.. tyvärr.

Idag ska jag försöka ta tag i några saker på min göralista.. Jag ska börja med att städa garderoben så jag får plats med alla nytvättade kläder!







Gamla goa tider ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0