Torsdag!

Jag var så trött i morse när älsk åkte till skolan så jag trodde han hade tagit fel på tiden och tänkte åka mitt i natten. När jag vaknade vid 8 i morse trodde jag hade sovit bort hela dagen.. konstig sömn inatt! Jag sitter här fortfarande in min älskade pyjamas och tänker sitta här ett tag till. Idag ska jag leka skola här hemma och testa min lånade språkkurs i engelska. Den måste bättras på! Den är lite ut av en katastrof.

Vid lunch blir det en promenad med Mia och i eftermiddag åker jag till min kära och saknade vän Linda i Karlstad. Det är inte allt för ofta vi ses, men det blir så när man bor i olika städer och har fullt upp med sitt. Vi har det ju iaf hur härligt som helst när vi väl ses ♥ 

Nu har jag hängt upp min visionskarta också så jag kan kolla på den varje morgon, då blir jag ett steg närmare min drömmar för varje dag! ;D


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt med en visionskarta! :)Du kommer nå dina mål, det vet jag!

2011-02-03 @ 17:12:13
URL: http://http://johannanorgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0