Fredag

God morgon! Jag är fortfarande lite jetlaggad och vaknar väldigt tidigt på morgonen, ikväll ska jag försöka vara vaken till längre än 9 så kanske jag kan sova i morgonbitti :) Men igår kom verkligen tröttheten över mig, efter min dag på swedbank kände jag mig helt slut både i kropp och själ. Fick ont överallt och ville bara sova.

Jag sitter här och funderar över året som kommer, jag måste nog börja planera min framtid lite.. Jag har en del idéer men vet inte riktigt till hundra vad jag vill. Får nog komma tillbaks ordentligt i vardagen först innan jag beslutar det ena eller det andra..






I Thai åt jag nästan en Pad Thai om dagen, så under tre veckor blev det några styckna.Tror du vi tröttnat på det för det? Nääe, Igår lagade vi oss en Pad Thai. (Vi försöker inte alls tro att vi är kvar i Thailand )




Men den smakade inte direkt som den här..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0