Lördag :D

Morn! Till klockan 7 sov vi iaf. Passar oss bra att gå upp nu för vi har en hel lägenhet att städa och massa andra saker att fixa med innan vi ska åka till byn. Idag ska vi fira Milla som fyllt 2 år, ikväll blir det bowling med Mia och Andreas, mysigt!

Sista natten i Thai vaknade jag av att det kliade över heela kroppen. Sov inte många minuter för jag hade verkligen fullt upp med att klia. Loppor?! Jag tror att det kan ha varit flugor som fanns på stranden vi låg på sista dagen, eller några sandloppor kanske. Iaf, dom där små betten som jag har över hela kroppen kliar fortfarande nästa lika mkt. Jag har lyckats klia hål på alla så jag har ungefär 40 små sårskorpor över hela mig. Jag som aldrig ens får ett myggbett..

Nu blir det en stor och god frukost. Det var det enda jag saknade i Thai, att få välja sin egen frukost. Den var inte sådär gör bra på hotellet. Fick köpa ost och yoghurt i butiken brevid och ta med mig :)

Kommentarer
Postat av: sara

jobbigt med små loppor!

2011-01-22 @ 08:39:35
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0