Njuter...

Hem mina kara!

Vi har det toppen har i varmen. Solen ar tillbaks efter tva dagars skyfall. Idag har vi njutit av solen hela dagen, startade dagen med en aloevera massage som gjorde gott for varan hud efter gardagens sol. Snart ska vi ga ner pa stranden och hitta oss en mysig restaurang, vilket inte ar sa svart. Mysfaktorn ar inte sa svarhittad har pa Koh Phangan.

Jag saknar dock mina vanner, inatt dromde jag om er allihopa. Mina "norge-vanner" framforallt, och min bastaste B! Hoppas ni har det bra hemma i snon! Vi ses snart!
Ja nUjter av ledigheten, jag njuter av att inte behova gora nagan ting alls, inte tanka pa vad klockan ar eller om det har ringt nagon pa teleonen. Att kunna ha de avstangd utan att da daligt samvete. Att unna oss god mat och dryck varje dag, att kunna ga i shorts och linne nar solen steker. Jag gillar verkligen det har. Onska bara att jag hade nagra av min aguldkorn med mig!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas ni njuter av varje sekund! AVIS! Många kramar!

2011-01-10 @ 16:01:23
Postat av: Cathrine

Fortsätt njuta vännen! Du är så värd det! Pussokram

2011-01-12 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0