Thailand 2010 - 2011

Hej kära vänner!

VI har det fortfarande super bra här nere i värmen. Vi har lämnat Bangkok och befinner oss nu en bra bitutanför i någon liten by. Vi är och hälsar på Niklas chef med famlij, här blir vi bortskämda med fint boende och egen moped så vi kan ta oss vart vi vill! Hur underbart som helst! Idag har vi lapat sol hela dagen på stranden och några har fått härlig massage. Sjäv åkte jag på en inte så rolig förkylning den första natten som fortfarande inte har släppt, så massage får jag vänta med några dagar, typiskt. Jag som aaldrig är sjuk hemma, men men. Har fått lite dundermedicin så i morgon är jag säkert frisk ;)

I morgon eftermiddag åker vi tillbaks til Bangkok för att övernatta där en natt innan vi flyger ner till Koh Pangan där vi ska bo de sista 12 nätterna. Vi skippade nattbussen och la ut lite extra pengar på flyg både dit och tillbaks, känns som en smart drag faktiskt. De har blivit några nätter med dålig sömn och det tar så fruktansvärt på krafterna, som att man lättare bli sjuk tex. 

Nu blir det nån kall singha på verandan och lite bokläsning innan vi hoppar på mopederna allihopa och åker till någon god restaurang, lider med de andra som åker hem till kylan i morgon igen!

Puss&kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0