Torsdag och tillbaks till vardagen

Hej mina fina! Nu är vi hemma i Sverige igen. Vi kom hem tisdags morse, flygresan gick kanon utan förseningar och på Arlanda stod Peter och väntade på oss, vilket var guld värt! Jag kom hem i tid till mitt cirkelträningspass som jag hade på eftermiddagen. Jobbet drog igång direkt. Igår hade jag en utbildning i Taktil för några anställda på Passal, gick kanoners, tack underbara Cathrine för hjälpen! ♥ Snart ska jag till swedbank och ha en heldag där med massage. Kanske hinner packa upp min väska på söndag? :)

Igår kom mitt hjärta Bälla hit, hon har flyttat hem igen. Förstår ni hur glad jag blev när hon sa att hon var hemma när jag ringde henne? Helt underbart! :) Och snart kommer Lena hem också, härligt.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0