Fredagsmys

Man kan lyckas ganska bra med fredagsmys när man är gräsänka också. Med lite god mat och götter och vetskapen om att ingen klocka ringer i morgonbitti, vetskapen om att man inte behöver se ett enda brev(!)i morgon, fixar en ganska så härlig fredag. Visst hade den varit tio gånger bättre med sällskap av kärleken eller någon av mina fina vänner, men ikväll blev det inte så. De flesta jobbar och sliter! Och det ska jag med göra, två kvällspass i helgen i Storfors. Och ja Kristina, du har så rätt, klart det suger i Thailandstarmen! Det gör det alltid ;) Flytten kommer ta mkt pengar i höst, men Thailand ska inte behöva lida för det. Jag lovar, jag kommer till dig i vinter! ;)

Nej nu ska jag smaka lite mer på mitt vin och mitt godis och ringa mina kära på västkusten! :-) Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: jossan

hej! vart lite nyfiken när jag läste här ;) .. ska ni kanske köpa hus!? :) hoppas det är bra med er! hade!

2011-07-17 @ 11:49:00
URL: http://yosan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0