Hej från mig!

Hej på er!

Jag är inte direkt en aktiv bloggare känner jag, men det är nog så jag vill ha det. Helgen är över och det är redan tisdagkväll. Niklas åkte i morse vilket förlängde min helg. Dagarna går så fort när han är hemma, men vi får njuta av de få dagar vi har tillsammans i sommar! ♥

I lördag var vi hos Jimmy & Linda i Karlstad, det blev utgång och en förmiddag i solen på söndagen, mys! Nu har jag 10 dagars jobb framför mig innan en ledig helg. Ja det är bara att köra! I morgon slutar jag tidigt och har sagt nej till allt som har med massage att göra. Behöver en kort dag om jag ska orka alla dessa jobbdagar!

Och vet ni vad? Elin har shoppat kök idag. Jag har en väldigt snäll broder som har prutat och hållt ögonen öppna för våran skull. Så nu blir det ett litet större projekt än vad vi tänkt, men det ska bli så kul!

Bjuder på en mingelbild från helgen.




Och ja, jag har har strumpbyxor på mig. I juli. Jag har ju förutsan inte fått
legat på playan en enda dag i sommar! Dessutom ser jag ut som en tolvåring med
massa blåmärken på smalbenen, jag är en hårt arbetande kvinna nuföritden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0