Måndagen är gjord.

Hejåhå! Här går det undan. Helgen flög förbi och snart är det torsdag, en mycket efterlängtad torsdag då min kärlek kommer hem några dagar. I helgen gjorde jag ett återbesök som vårdbiträde i Storfors, alltid lika kul att få tjöta lite med gamlingarna tycker jag. Kommer nog bli fler helger hoppas jag! Ganska avslappnande om man jämför med hektiska brevbäringen! Idag var det en tung dag viktmässigt. Tjocka ELLOS kataloger och en jäkla massa reklam. pjuh! Mina handleder tog stryk.

En härlig promenad blev det på kvällskvisten för att rensa hjärnan ifrån all post som snurrar i huvet efter dagen. I morgon blir det jobb på posten, badhuset och sen lite käk hos mormor! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0