Sommar?

Idag kändes det lite att inte jag haft en enda ledig dag på stranden eller bryggan denna sommar. Jag har jobbat otroligt mycket nu, och när jag väl varit ledig har det inte varit fint väder eller så har det varit något annat vi ska ha hinna med att göra på våra få ledig dagar. Tråkigast av allt är att jag inte har hunnit med några dagar nere hos Åkesson i stugan :( Det finns ingen annan bättre plats att vara på under sommaren!

MEN. Det kommer fler somrar, vi får som sagt hoppas på en fin höst. Och min hud har fått vila lite ifrån att bli stekt denna sommar. Den får ju sig en rejäl omgång varje vinter, och det ska vi inte dra in på denna vinter heller ;)





Bästa kunsinera! ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0