Söndagkväll, hemma i mitt kaos.

Hej mina fina!

Är ganska nyss hemkommen ifrån en helg i Storfors hos mami&papi ♥ Jobbkvällarna har gått bra och det känns skönt att vara hemma igen. Men lägenheten är dock ett enda stort kaos. Vårat "tredje rum" går det inte ens att komma in i, där står det kök och på sängen ligger i princip alla våra kläder. I sovrummet ligger det isärplockade säng och garderobsdelar och i soffan ligger alla andra grejer ifrån sovrummet. Inte värst trivsamt! MEN, i morgon säljer jag förhoppningsvis allt i sovrummet, skönt att ha ngt avklarat innan flytten!

Jag saknar min pojkvän så det gör ont i hjärtat, men på torsdag kommer han hem igen. 4 dagar att njuta av! Nu ska jag försöka sova så veckan drar igång så torsdagen snart är här. Jag har precis tryckt en godispåse så jag är orolig över att en härlig sockerkick ska förstöra min sömn lite.. Men min spikis brukar fixa det :)

God natt och hoppas ni haft en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: jossan

Jaha gud så mysigt :) ska ni flytta snart!? :) therese o mackan bor väl också där ute va!? :) fast kväggen är väl ganska stort kanske!? :) .. hoppas att flytten går bra :) Hade!

2011-07-18 @ 12:08:03
URL: http://yosan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0