Torsdagskväll

Jag slog på stort idag och tände grillen. Hade några karréskivor i frysen som jag plockade fram och slängde på, så jäkla gott! Det har inte blivit så mycket grill denna sommar, förra året var jag flitigare! Igår kväll fick jag besök av saknade Emma ♥ Vi ses inte allt för ofta, men när vi väl gör det blir jag så himla glad! Jag ser fram emot ett 25års kalas på idrottsvägen om några veckor!:)

Idag rörde jag förövrigt till det ordentligt på jobbet. Jag somnade ganska sent igår så det var nog tröttheten som gjorde det, och värmen.. Men tillslut kom jag runt och passade på att unna mig en daimstrut i slutet av rundan när det var dags att tanka. Brorsan var snäll och skjutsade mig till Maxi förut, det följde med några inredningstidningar med hem så nu ska jag mysa ner mig i soffan och drömma mig bort lite:) Skulle sitta fint med götter ocks:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0