Onsdag

Hej mina kära!

Hur mår ni? Jag mår bra. Sitter i soffan mätt och belåten
, ikväll blev det lite lax med någon chili sås och sallad till. Jag är inte så bra på att äta fisk, lagar så sällan det.. Inte så bra. Ikväll har jag fått kämpat med elden hela kvällen, lika så igår och i måndags. Igår var t o m min personliga eldare Elin här och fick kämpa lite innan det tog sig. Men nu brinner det riktigt härligt! Sprakar och har sig, och varmt blir det! (har man dåligt med problem så skaffar man ju sig)

Månen lyser upp hela gården ikväll, mysigt! Det är allt lite mörkt här ute, men jag klarar mig. Men jag kan inte låta bli att längta till våren redan. I februari får vi iaf några veckors sol:) Åå så jävla härligt.

Jag tänkte bjuda på några bilder ifrån kameran från vårat underbara lilla hus:)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0