Världens bästa!

Jag har världen bästa pappa! Och världens bästa mamma förstås. Jag fick oväntat besök här ikväll och in kommer pappa med lister till köket. Igår kom han med panel som fattades, ja vad skulle man göra utan sin pappa undrar jag. Nu kan jag nästan sätta upp gardiner hörni! woho! Bara lite spackling och målning först. Det var ju inte bara att slänga upp listerna i detta snea hus, men nu sitter dom där runt fönstret. Tack papi! I morgon är det helg igen, älsklingen kommer hem(!) Känns lite extra skönt med helg nu eftersom vi var borta hela förra helgen. Den gick så himla fort, men det var ju en riktigt kanon helg också! Fick precis ett meddelande av min nygifta kusin från deras bröllopsresa, där var det mycket bubbel och jordgubbar där:) Härligt! Nu ska jag ta med mig Panda upp i sängen och lägga mig. Natti natti! Och världens största kram till Mams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0