Jag lever i vårt hus!

Hej mina fina. Nu bor vi äntligen i vårt röda lilla hus på landet. Vi grejar och grejar och grejar, och det känns som det aldrig kommer ta slut. Det gör det väl aldrig i ett hus antar jag, men det ska bli skönt när möblerna är på rätt plats i alla fall. Jag har en underbar familj och otroliga vänner som har hjälpt oss en massa, går lixom inte att tacka. Tiden räcker inte riktigt till just nu, varenda dag är full med jobb, jobb och jobb. Är jag inte postis eller massör är jag målare eller snickare.

Jag trivs som fisken än så länge i kanske Sveriges mysigaste hus. Omgivningen har jag inte hunnit utforska riktigt än, men till veckan ska jag allt ta mig tid till lite promenader och till och med svampplockning kanske. Nej nu ska jag sova och drömma om min andre hälft. Saknar dig otroligt älskling! Jag var ju tvungen att testa den nya blogg.se appen!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt med hus :) Roligt för er!

2011-09-29 @ 17:37:11
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0