Jag och Pandis

Nu har vi krypit ner i våran sköna säng jag och Panda. Det är inte bara jag och Niklas som stortrivs här, Panda lever i paradiset. Han är nog lyckligast av oss alla! :) Vi sover som stockar båda två i vårat lilla mysiga sovrum. Han är rätt bra på att fylla ut den tomma platsen när N är borta på jobb under veckan, godingen.

Ikväll har det packats och provats kläder inför helgen. I morgon efter jobbet åker vi till Klädesholmen nere på kusten för bröllop. Kusinen Kristoffer gifter sig! Att lämna allt jobb och stökande här hemma för en helg med mys och fest känns kanon! Längtar som en tok efter N också, å vad jag vill att klockan ska vara 16.00 och fredag nu! Dags att sova mina vänner.

Ha en bra helg! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0