Bangkok

Heeej! Dags att föra lite resdagbok igen känner jag :)

Vi har det som vanligt, huur bra som helst. Kanske lite bättre. Nu har vi gjort Bangkok några dagar och i morgon är det dags för mig och Niklas att åka till Koh Chang. Här äter vi, shoppar, skrattar så vi grinar, dricker lite öl, solar och har det för jäkla gött. Just för tillfället sitter jag och väntar på att mitt prov ska börja. Det känns ju lite konstigt måste jag säga. Man kommer tillbaks lite till verkligheten vilket gör att man uppskattar den här miljön ännu mer. Det är så lätt att man kommer in i det så fort så man hinner inte känna och tänka, man bara flyter med. Nu reflekterar man mer över hur bra vi verkligen har det.

Jaja, slut tjatat om hur bra vi har det. Nu är det dags för mig att koppla upp mig med klassen och vara lite duktig!
Vi hörs mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följer er slaviskt!

2012-02-06 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0