haircut

har fasat för det där sen jag börja få hostan, att få en sån där hostattack så man spyr. det var nära :p förkylningen verkar trivas hos mig, jag trivs dessvärre inte med den, vi börjar bli smått ovänner.

idag är en mycket bra dag :) vaknade super pigg och glad! har börjat packa lite kläder inför nästa vecka, shit vad kläder det kommer gå ut, nu måste man ju se anständig ut varje dag, lite små jobbigt faktiskt. ska snart bege mig mot krillehöla! dags för färgning och klippning, i sara nya salong! :) ska bli kul å se hur hon har det! får se om jag hälsar på hos mormor lite om hon är hemma. i eftermiddag blir det sex and the city filmen, såg att den precis var klar. sen kommer älsk hem! jaaaaaaaaaaaa!  som jag har längtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0