happy

det flyter på riktigt bra nu :) ska inte säga för mkt för då kanske helvetet brakar lös av nån jävla andledning... men det känns bra :) kom in på skolan, fick lägenheten såld för bra pris, fick mig en dator.. livet känns jävligt skönt med andra ord. nu är det bara flytt till kd som saknas, men det kommer. ska ev. kolla på en lägenhet till veckan. hooppas :) 

nästa vecka är det flytt som gäller, ut ur lägenheten. den ska ju inte vara ur förns 1 sep, men det skulle kännas skönt om jag kom  ur nästa vecka så allting är avklarat. ikväll ska vi till kusinerna i krillehöla på middag. det ska bli mysigt. Jag, älsk, hugo, mimmi, rille, lena och peter åker neråt vid halv 7. ska försöka orka mig ut på en promenad innan, men jag sitter jävligt skönt här nere :)

 hugo mitt hjärta! papi skulle till fredrik och käka kräftor men ville ha med han till stan så han får följa med ikväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0