host

nu är jag trött på den här förkylningen. och det blir bara värre och värre för varje dag känns det som. i morse hade jag ingen feber iaf. men fy fan vilken hosta jag haft inatt. yäka!

det var inte alls kul att älsk åkte i morse, vill ha han hemma den här veckan jue :´( men det går ju inte. har haft en bra helg ihop iaf! har inte orkat gjort mkt eftersom jag är sjuk men älsk har vart snäll och stått ut med mig. snart ska jag bege mig till kga. ska besikta lägenheten och skriva över den. nu ska jag ta mig en dusch och något att äta och en stor kopp te!



saknar dig redan älskii

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

aj då =( Hoppas de blir bättre !! Allt är bara fint med mej =) Är hemma om dagarna, så skönt =)

2008-08-25 @ 15:54:53
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0