mys

gooood morgon! ligger i sängen och segar, gött dä! var uppe och drack lite varm oboy med älsk men sängen var inte färdig legad idag kände jag! Niklas åkte och träna för en stund sen så jag ska väl försöka dra mig upp tills han kommer tillbaka, då blir det walk!

igår var vi och mös hos anders & kicki :) jag och hugo somnade nästan en sväng där när alla spelade wii, nåt som underhöll hugo iaf :) sen for vi hem till byn, då skulle det mysas tyckte hugo så jag fick lägga mig i hans säng tills han somnade, hjärtat!

utgång ikväll mina vänner! nu sitter mami och papi på planet till grekland. inte avis inte, huset för oss själv ett tag, det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0