thaikäk

jag och marina åkte som sagt till khamn för att käka thai, mötte upp jonas & eric som hade golfat lite. det smakade mumma! det blev en liten sväng på stan medans vi väntade på henk som stekte lite i solariet :) skulle behövas här med känner jag, kanske blir en tur i morgon. snart blir det käk med mami, papi och älsk ♥ min mage börjar skirka efter mat. älsk är iväg och tränar, igen, suck. tränar han inte klagar ja för det, tränar han klagar ja också, du har så rätt älsk! :p

i morgon blir det utgång! ser jag mkt fram emot !


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hehe, jag är oxå här inne o smyger. Dock är ja dålig på att lämna spår ibland..:) Hoppas ni får en trevlig helg!!

2008-08-30 @ 08:03:24
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0