vart bor jag nu?

f.r.o.m idag har jag ingen lägenhet längre. nu är det skrevet och klart! kändes skumt och lämna lägenheten och nycklarna till någon annan, men det är ju så det är! så nu har man flyttat hem igen, bor på rönninggatan 14 igen :) men det ska det bli ändring på snart hoppas jag! verkar ju inte vara det lättaste att få en hyreslägenhet i kd :( men på måndag bär det av! fick brev i från skolan idag, så kl 9 börjar jag, och 10 på tisdag, skönt! nu längtar jag :)

nu vette fan va ja ska göra.. kan inte ut och gå i det fina vädret men den här snoran och hostan.. så det blir väl till och ta det lungt... saknar fortfarande älsk lika mkt! d e jobbigt..

pösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0