jetlag

då var man hemma till kalla och just nu väldigt trista sverige. jag har lite ångest faktiskt.. men det ger sig väl.

kan ju börja med att säga att jag har haft en underbar resa med ett riktigt härligt sällskap. och min älsk, fan va du är bra. vi har haft det så bra där nere, kan sätta mig ner och tjuta när ja tänker på det. älskar dig, du är så fin.

jetlagen slog ganska så hårt på oss nu när vi kom hem. vaknar vid 3 på morgonen och kan inte riktigt somna om. gick upp vid halv 5 idag.. skönt å vara morgonpigg, men man blir himla sleten på eftermiddagen. fan det är helt sjukt va ja saknar allt. å sandra ditt lilla fusk! hoppas du har det bra där nere iaf. men det lär vara tomt utan oss ;)

tack allihopa för allt. Åsa, Hasse, Camilla, Jakob, Linn, Oskar, Pia, Magnus, Elias, Viktor och resten av hela högen! om två år igen sa ni va?


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Har saknat dig så mitt hjärta! Det var så kul att se dig idag!! Jag finns här för dig vet du!?

2008-12-16 @ 18:20:38
Postat av: Sandra

Haha vi har haft kalasvader hela tiden. Varit och dykt tva ganger, och varan divemaster va en riktig soting. Kommit hit ett par riktiga hetingar nar ni akte. Sa jag har det verkligen fint har nere. ;) Bara en dag kvar nu.. sen kommer jag sitta och frysa dar hemma. Hoppas resan gick bra. Halsa Niklas!

2008-12-17 @ 17:53:28
URL: http://terobi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0