slappar dag

idag har vi haft en slappar dag har i krabi. asa kande sig sleten och det var ratt molnigt i morse sa vi bestamde oss for att vara hemma pa hotellet. solen har aldrig velat sig fram idag, kom precis en riktigt skur, eller skyfall. sa i morgon hoppas ja pa sol igen sa vi kan aka ut till hong island! 

har varit en skon dag, var riktigt skont att springa i morse nar det inte var sa varmt. niklas och jag ar sa duktiga sa vi har var dagliga springtur pa stranden halv nio efter frukosten :) han e bra, utan han hade ja legat och sovit da :) niklas kompis anders ar forsvunnen, han gick igar nar vi hade lagt oss och har inte kommit tillbaka, borjar bli lite ororliga faktiskt. han borde hort av sig. han har nyckeln dessutom, sa vi far tjata i receptionen varje gang vi ska in pa rummet... sandra som han varit med har pa hotellet forut hade inte vart med honom.. han har sakert hittat nagon ny men han borde ju komma tillbaka nu.. fast har det inte hant honom nagot gor det mig inget om han e borta. forlat, men sa ar det ;)

vet ni vad? jag ar kar pa nytt, nykar :) man blir det har nere forstor ni :) min niklas ar den basta som finna, underbart att vara har med honom. han e sa fin, min palsk! mmmmmmm :) harlg kansla vill jag lova.

alla barnen blir sjuka har, eller manga av dom. men dom har repat sig ganska snabbt, bara lilla elias som har akt pa skiten i varat sallskap. tre fyra styckna av dom andra storforsarna.. hoppas man klarar sig. nu ska jag ta mig nat att dricka vid poolen, i regnet for att sedan ta en dusch... innan family 1,2,3 och 4 gar ut och ater :)

vi har det bra :) sa jaavla bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0