helglängtan...

du är min största skatt, du gör mitt hjärta glatt, å när vi kramas är jag din, din kramis din kanin :) haha så söt låt.

igår blev det labsand med kela & patrik nästan hela dagen, riktigt jävla skönt! finns det nån som älskar solen mer än vi två ? ;) efteråt blev det riktigt jävla god pizza också, på katrinedal, mumma! sen blev det en tripp till virre, han även träffa fanny en snabbis. idag trodde jag att ja skulle få sola och bada med hugo hela dagen men solen har inte orkat sig fram ´riktigt. så det blev en walk i morse, lite härj med hugo sen kom älsk äntligen hem! vi åkte til hettälven för ett dopp med patrik, som för övrigt fyller 20 idag, GRATTIS! :) ikväll kommer Nickes kompisar från södertälje hit, vilket suger för då får inte jag sova med honom i natt heller! :p men kul för han :)

i helga blir det fest! yippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0