RIX fm 104,4

jag skulle säkert kunnat sova nån timme till men tvingade mig upp ur den enoormt sköna sängen. ja kan ju för fan inte sova bort hela min lediga dag. igår vart det en tur till karlstad på RIX fm festivalen. jag, marina, perra, jani och hans lilla charmtroll markus. en helt okej kväll! men vi missade ju arash, vilket vi tar igen i örebro :) påvägen hem vart det donken i khamn. sen blev det hem och byta om till myskläder, ner till jani på en kaffe och sen vidare till kd igen för att hämta hem jonas ! SEN sov jag så jäävla skönt :) älsk låg där och sov så gött !

jahaja, hade tänkt att fara in till kga idag en sväng, men vette tusan om det blir någe med det. vid 6 tiden kommer kusin Lina och hälsar på med lilla Elsa. Då blir det grill och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0