tipp topp

Goddagens! nyss hemkommen ifrån jobbet. mina fötter luktar skit känner jag.. dom lär duschas!

min helg har varit riktigt bra, fast det har varit en jobb helg har jag hunnit med lite nöje också! fredagen... jobbade till kl 9. traskade hemmåt, böt om och gick ner till jani där de satt och drack. var tänkt att ja skulle komma ner på en cigg, slutade med att jag följde med på statt. inte riktigt vad ja planerat eftersom ja började 7 på lördag morgon, men kul hade jag :D

lördagen... var elin rätt sleten. yrde ner till jobbet vid halv 7, kände att  ja behöver mig en promenad, hade nog behövt gått runt baggtjärn en eller två gånger. tyckte det inte ens var någon idé att försöka blåsa igång bilen så det fick bli cykeln =) klockan 3 var jag lycklig när jag äntligen fick sluta. En kopp te hemma hos janni med marina, sen blev det mys med film och käk med  älsk ♥

söndagen..
sov till halv 12, började jobbet halv 2, slutade 9, åkte till niklas la mig i soffan, sen hem till oss för natta! en ganska ovärd dag men slapp och skön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0