sunne ?

helgen över, redan tisdag! har varit en lugn helg. i fredags jobbade jag kvällen, ett helt okej arbetspass. lördagen blev det arbete till klockan 2, sen bar det av emot åtorp i kväggen för att fira mimmi 20 år! jätte trevligt kalas :) jag var mästare på luftgevär! haha! kvällen gjorde jag marina sällskap när hon var chaffis åt tre små, eller ganska så stora, fyllon. kga - degerfors - björneborg.. in på varvet en sväng och hade skapligt kul åt allt fullt folk som dansa. hämta upp jonas som fick klämma sej ner i baksätet, hela vägen tillbaka hem för att dumpa av bosses husse henke i degerfors :p

söndagen var den lataste dagen i år. älsk och jag låg i soffan hos mor hans, fick frukost, mat och tittade på tre filmer.. GÖTT!

igår dåra. då var jag i sunne. lagomt nervös inför intervjun. kände som jag bara ville vända när jag kom fram. som tur var kom emma precis ut på skolgården när jag stod där som ett fån. hon hjläpte mig tillrätta. intervjun har jag ingen aning om hur den gick... en del frågor hade ja verkligen inget vettigt svar på. men vi får se.. skolan verkar hur bra som helst.programmet jag vill gå verkar ännu bättre. eleverna jag fick träffa var gör trevliga och hade inget ont att säga om det hela.. nu är det bara att vänta på svar!

nu ska jag in i duschen, sen till KELA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0