lördag

taco/let's dance kväll avslutad med vrickad fot

frida, jag & virre var bjudna hem till fridas pappa på tacos igår kväll. alltid lika jävla gott :) vi kollade let's dance och tog några öl, goett :) frida & virre vart trötta och ville hem till kga, jag blev dumpad hos micke där han och niklas satt å drack öl och lyssnade på musik. vi hamnde på ankaret i khmn tillslut, inte mkt att hurra för. lyckades missa två trappsteg och vricka foten på köpet... det gör ont!

ikväll är det fest! sandra ska firas rejält!
efter några öl hoppas ja att ja kan dansa med min fot :)

Kommentarer
Postat av: marina

Javisst, både snygg och skön! Inte ofta det händer :P haha
Allt bra me Elin då? ;)

2008-04-01 @ 11:05:53
Postat av: marina

Jo de är prima här med : ) Jo jag har haft en bra helg, varit på hockey, haft wiskey afton, kollat på mer hockey, bowlat &
ätit så det räcker och blir över för resten av befolkningen ! Tur att jag ska iväg på spinning nuda! PUH!

2008-04-01 @ 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0