söndag

i morgon måste jag bestämma hur jag ska göra med mitt jobb. jobba kvar och söka annat till sommaren, eller söka nytt nu och få jobba här i sommar. vill ju inget annat än å jobba här i sommar, men lätt att få ett nytt jobb bara sådär på en gång nu. :/ hjälp mej! har gjort klart mina morgonjobb nu och käkat mej en pastejmacka... de andra sitter och tittar på vasaloppet, finns det nåt mer ointressant att titta på. kommer bli en lugn dag på jobbet idag, som tur är slutar jag kl 2! blir så jävla drygt annars. då ska ja hem till storfors, träffa la familia :) härligt! o niklas, vi ska ut och gå i slasket :)

börjar få ont i magen igen. men får skylla mej själv, behöver ju inte göra allt så komplicerat. men det gör ja ju självklart... om det fanns nån som talade om för mej hur jag skulle göra skulle jag bli väldigt glad :) slippa gå och tänka hela tiden, min mage får ont!

oh, just ja. min älskade bror, tack tack tack. du är underbar:) ställer alltid upp när det krisar, och du förstår mej:) jag klantade till det och du räddade mej ifrån nåt jävla komplicerat som jag verkligen inte skulle orkat med! :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0