jag tror jag har tränat

torsdag, fan va underbart. känns som fredag, men icke :D helgen kommer nog gå väldans fort, har mkt att stå i! i natt vaknade jag av att ja knappt kunde röra mig, kändes det som iaf. inte utan att alla mina kroppsdelar skulle värka så innåt.. det här är det värsta jag  varit med om, i träningsvärks väg. kan inte vara bra å ha så här mycket? jag har minst åt hela karlstad. fast vi är ju ett par styckna nu som sitter med den här fruktansvärda pissiga träningsvärken, så vi räcker nog åt hela sverige. fy fan! det gäller att hela tiden hålla igång, har jag suttit ner i soffan en stund är det nästan så tårarna kommer när jag ska ta mig upp.

idag har jag städat, pluggat och lagat mat. om en liten stund kommer kela på besök ! :) gööör skööj :) vi ska ta en fika på stan sen ska hon få bli masserad av mig :) får se hur det går, har inte direkt någon kraft i mina armar :p 

i morgon blir det en sväng till skolan för processhandledning, på kvällen blir det bio med Jonas och N. på lördag blir det hälsomässan i sthlm. på söndag ska hela familjen till loka och äta gott, bubbla, bada & basta!

shit vilken bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0