knåd

jag är helt slut efter en del dags massage i skolan. man har både fått och gett en rejäl omgång med ryggmassage. men shit va kul det är! när man hittar de muskler man ska hitta, och känner att man får in greppen, det känns sjukt bra! men mina fingrar är stela nu, dom kommer få jobba hårt den här veckan.

idag när ja satt på tåger insåg ja vad mycket jag kommer sakna er när ja är borta. det känns som det nu iaf. sån här gemenskap i en så stor grupp har ja aldrig kännt. och mina underbara "KDvänner", ni är så jävla bra. vi har haft två riktigt bra dagar i skolan nu, hoppas det blir lika bra veckan ut. ingen jobbig fys eller nån jävlig anatomi, bara massa knådning på varandra, och vi gillert! :) att jag träffat så många härliga och sköna människor på en och samma gång är ganska ofattbart faktiskt...

nu känner jag mig lite småfisig mot mina "gamla" vänner, men ni vet att jag tycker om er minst lika mycket :) nu är det dags att skriva en uppsats om självkänsla, gaaaah. jag vill bara somna i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0