snart dax

4:e och sista dagen med massage i skolan för detta år. också min sista dag på länge i skolan. för imorgon är jag ledig och på lördag far vi :) det var lite jobbigt med massage idag, var stel i ryggen och framförallt i armar och händer. det
bästa på dagen var nog tågresan hem. hela kdgänget samlat, och när malin och anna sätter igång kan inte en tågresa bli tråkigt på något sätt :p det var ett konstant asgarv från sunne till karlstad tror ja :) fy fan va härligt ! malin kom iaf fram till att nästa månad blir en bra månad, och det kommer bli en bra månad. speciellt om några köper in sig i fysveckan, malin utlovar ett bra pris, jag själv kommer få betala 650 (sitter och skrattar högt för mig själv när ja skrive det:)

våran lärare skulle till thailand idag och träffa sina barn som har inte sett på några månader, men igår kväll hade han fått reda flyget var inställt. fy fan, märktes hur ledsen han var. fick riktigt ont i magen. hoppas han kommer iväg snart!

Kommentarer
Postat av: Frida B

Åter igen, ha det nu riktigt skönt vännnen. Ta hand om dig!

2008-11-28 @ 10:51:58
URL: http://iias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0