va håller jag på med

från och med nu, ska jag döda all min stress. ni som försöker prata med mig i skolan om att ni är stressade, bli inte ledsna om jag igonerar er totalt :) för jag påverkas så lätt av er alla, mina kära!! visst det är mycket att göra nu, men jag kommer att klara av det. det är bara att acceptera att det är mycket att göra, och inte bli stressad över saker som jag måste göra, för jag kommer klara det utan att stressa ihjäl mig. nu har jag lagt undan mina anatomi papper och där får dom ligga tills i morgon. i morgon har vi halvdag, en mycket behövlig halvdag.

måste leva i nuet, ta en dag i taget. varför stressa upp sig för något som sker om två veckor? jag vet ju innerst inne att jag klarar det. nu tänker jag strunta i disken, den får jag ta när jag hinner någon annan dag. för nu ska jag göra en avslappning, sen hoppa in in duschen och duscha läääänge.

vi klarar det hörni! vi är ju skit bra allihopa!

tack M för att jag fick en rejäl påminnelse.

Sugarplum Fairy - The escapologisk

Kommentarer
Postat av: Mariestad

Så lite så darling!

Puss vett-bankar-M : )

2008-11-11 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0