avslappnad

det var trögt att ta sig dit, det var trögt att komma dit, det var trögt att vara där, det var trögt att ta sig hem.. men nu är det gjort. och det är ju bra. såhär ska det ju inte kännas att gå på ett träningspass! på onsdag ska cathrine följa med och det kommer bli mycket roligare :)

gjorde en avslappningsövning när jag kom hem och nu känner jag mig sjukt avslappnad! var gör gött :) nu vill ja bara krypa ner å mysa med älsk. men ja har lite att ta tag i innan jag gör det, lär duscha och fixa iordning matlådan. kanske ta mig lite paj också? den ligger nog och skriker på mig i kylen.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Och du ska bara veta vad jag är glad att jag har dig vännen! Yes nu är provet gjort och det gick kanon för oss! Lätt att det blir fira till helgen, lr?!

2008-10-27 @ 22:03:05
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0