hurra för ella!

shit va klockan gick fort då, så gjorde jag det smartaste att sätta mig här. då kommer jag säkert gå tillbaka till pluggandet igen... en helt okej dag i skolan idag, dock väldigt trött. fast inte lika trött som joel,haha, han somnade ett par gånger under lektion så vi fick väcka honom, satt där och nickade :)

idag fyller elin 20 år! grattis till dig hjärtat!!

♥ cathrine, jag förstår att du känner som du gör. har varit där själv, och är där ibland också. men det löser sig verkligen med tiden. ha en rolig danskväll nu ikväll! :) på torsdag kommer jonas hem! det kommer bli underbart för dig.

nu ska jag läsa lite till, egentligen borde jag kanske lägga ner för idag. men kan lika gärna traggla lite när det inte finns nåt på tv, passa på när i N är hemma och distraherar mig ;)

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tycker så mkt om dig vännen! Tack för allt!

2008-10-21 @ 21:57:37
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0