hurra hurra idag med

fredagen börjar gå mot sitt slut, elle den e väl slut nu kanske. den har gått lika fort som den brukar gå. pluggade lite i förmiddags, svårt när älsk är hemma och ligger i soffan och är ganska så inbjudande. men han for upp och städade lägenheten så jag fick lite gjort :) efter det blev det thaikäk för mig, sushi för älsk, en svänga på stan och sen var klockan helt plötsligt 5. fick några rader skrevna då med...

ikväll har cathrine varit här, vi lagade ihop lite kyckling. efter det blev det en bio! Righteous kill blev det ikväll, lite speciell men den var bra! känner att jag fick skavsår efter våran spurt ner till stan förut, klockan blev lite mycket efter maten. en riktit mysig kväll iaf! älsk sitter på pitchers och strir massa skit och dricker bärs nu, vill att han ska komma hem så jag har nån att krypa ner med. men det förblir nog en önskan. "kommer om ett tag" fick jag till svar, "kommer om en stund" brukar ta ganska lång tid så det lär dröja ;)

idag, eller nu blir det väl igår, fyllde min älskade veronica virre wiener 21 år ! det ska firas på boda borg i morgon, de andra fortsätter med statt på kvällen men tråkmåns elin åker hem till storfors och pussar på hugo, vilket jag iofs inte tycker är alls tråkigt! känner att jag behöver vara ganska så pigg på söndag, måste plugga inför provet på måndag. bläää.

god natt mina vänner. två dagar kvar på helgen, mm va gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0