måndag

hur kan man bli skakis i händerna när man vart ute och sprungit? inte så vältränad kanske? näe det kan ja väl aaldrig tro. kände att ja inte hade tid med träningen idag, måste ju prioritera lite plugg denna vecka :( så jag drog mig ut på en springtur i det härliga regn&rusk vädret runt lamberget.. var riktigt sugen att svänga förbi elin och provsmaka lite morotskaka och kladdkaka ;)

i morse var det inte lätt att kliva upp ur sängen inte, trött som stryk. sov riktigt hårt på tåget till skolan, 55 min kändes som 5.. har en ganska skön vecka med inte så jobbiga "pluggämnen". i morgon har vi beteendevetenskap igen, studera kommunikation, riktigt intressant :) ons och tors har vi mental träning/stressfysiologi, hur bra som helst! 

cathrine & elin, ni gör mina dagar i skolan! ni är så bra ♥ 

nu ska jag lägga mig i soffan och... ? gissa? ja precis, vänta på älsk. som vanligt :) gott.

fan malin ja glömde hämta ut våra böcker....:/


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Du är helt underbar gumman! Förstår inte att jag kan ha haft sån tur att få träffa en människa som du! Du, Elin och Gabriel gör det värt att gå upp och gå till skolan varje dag! Ni gör mina dagar <3

2008-10-20 @ 21:59:22
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0