min äggsås

kvart över 8 igår kväll kom jag på att ingen matlåda var ju gjord. hade ställt in mig på att få lägga mig i soffan efter tre timmars pluggande. men inte det inte. fick ställa mig vid spisen för att jag och N skulle få någon mat. älsk kommer hem vid nio, slår sig ner i soffan och tittar på när jag håller på att göra klart maten, sur som en vet inte vad står jag där vid spisen och kämpar. fick iaf ihop jätte god äggsås med torsk!

i morse vart det lite stressigt, hann precis ner till bussen. träffar elin på bussen med en kudde i knät, söt du är :) när vi är påväg till tågstation märker vi att kl är ganska mycket, vi hann verkligen med tåget på sekunden. väl på tåget kommer jag på att ja glömt matlådan, i hallen dessutom. FAN fan fan. jag vart helt förstörd. hade kämpat så med min matlåda, så glömmer jag den, i HALLEN. den kommer bli dålig och den är bara att kasta. dessutom var det chili con carne i skolan idag vilket jag avskyr.

hela min dag har byggts upp kring att jag glömde min matlåda..
vi pratade om tankefällor idag. passa ju bra just idag :) var glad över att älsk tyckte maten var jätte god och jag överlevde dagen, utan min matlåda som stog och ruttnade i hallen...

nu ska jag sova. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0