så blev det

hemkommen, med min bänk :) någon som vill få lite taktil massage på söndag? :) eller någon som vill ge kankse? ;)

vet ni vad. jag har bestämt mig för att följa med till thailand. tittade lite mer på vad jag skulle missa, och kom fram till att jag inte missar överdrivet mycket. vet inte om det är så att jag kom fram till att jag verkligen inte missar så mkt, eller om jag så himla gärna vill följa med så min hjärna ställde om sig lite.. skit samma. jag missar det jag missar. kommer kunna ta igen det när ja kommer hem eller senare.

så så är det, jag ska till thailand.. hmm. ja ska till thailand. nästan ingen som vet, vet inte riktigt det själv tror jag. okej en gång till, jag ska till thailand. känns lite skumt... men fan så underbart.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Va söt du är gumman! Du är alltid välkommen hem till mig med ska du veta! Tycker du gör helrätt som följer med till thailand btw!!

2008-10-16 @ 22:21:35
URL: http://cathriinee.blogg.se/
Postat av: Fanny

Härligt gumman=) Avundsjuk ja blir på dig:P

Imorgon ses vi, wiiiie! Miss you

2008-10-18 @ 03:14:45
URL: http://blomfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0