tacos-film-mys-sushi-käk-bio

det blev kvällen tilslut, och jag fick allt gjort som ja skulle. tog mig upp ur soffan tillslut. älsk om hem jämt före 4, då vart den enlång och härlig dusch, sedan till affären för lite kvällskäk. precis när vi kommer tillbaka ringer virre och frågar ifall hon får komma, sjävklart! va glad jag blev! :) så hon och zeke kom vid 7 tiden, då vart det tacos och sedan en film, hulken. myskväll! ♥

när vi skulle gå å lägga oss brakare i stá utanför :p åska såhär på hösten? trodde vi inte, men precis när vi hade kypit in i våran sovhåla börja det blixtra. det var riktigt mysigt. för er som inte varit hos oss, så har vi ett litet sovkrypin, en liten håla :) där bara våran dubbelsäng får plats, man får huka sig in i den. vid fötterna är det ett litet fönster, ett halvt runt. så när det blixtra igår så lös hela krypinet upp, mysfaktor javisst!  :D

nu är jag hemma i storfors en sväng, N ska träna och vi måste hämta lite grejer, som vi alltid glömmer. sedan blir det tillbaka till kd, då ska vi äta sushi, sen ska jag massera bejbe, och ikväll blir det käk och bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0