berörning

go kväll mina vänner! så har tisdagen också gått.. har varit en mycket bra dag! i skolan har vi börjat med taktil massage idag, beröringsmassage. så jävla skönt! har lärt oss handmassage :) i morgon ska vi gå vidare med rygg och baksida lår, kommer bli sååå skönt :) och kul :)

efter skolan kom min saknade vän virre och hälsade på, saknat henne nåt så otroligt! vi käkade god pasta med gorgonzola, mumma! pratade lite och kollade på jerry :p sedan var hon tvungen att åka hem till zekis! har tagit mig en walk nu, blev inte så jätte långt. början redan skymma och vill inte gå själv här då i kvarteren när ja knappt hittar :p

i morgon ska jag städa lite här, allt jävla hår måste damsugas upp så inte thomas får krupp på mig när han kommer hem :) nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0