flytt

jävlar i havet va fort denna vecka gick då, lördag helt plötsligt. det har varit en mycket bra vecka :) igår fick jag nacken och hårbotten masserad, sen var det dags att bege sig ut i skogen! våran lärare gjorde upp en eld så satt vi å snacka lite :) det var mysigt! när jag kom till kd var älsk där och väntade på mig, det blev lite snabbkäk och sen en bio! WALL · E :) den var riktigt söt! det var vi å barna ;) nu har N, karim och jag gått en långpromenad, jävligt gött väder! nu är det dags för lite städning.

älsk har bestämt sig för att behålla lägenheten.. vet inte riktigt vad som fick honom till det. men jag blev iaf glad :) även fast ja börjar bo in mig hos thomas nu, så ska det bli skönt med något eget. orka vänta tills han får den såld och vi hittat nåt nytt! nej, det ska bli fruktansvärt skönt. ska ner i källaren och se över alla mina lådor, vad jag får plats med i vårat lilla bo :) så om två veckor bor vi nog där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0