helgen min

nu ligger jag i mitt lilla krypin, som gabriel sa, det var skönt att krypa in hit och lägga sig :) är slut i hela kroppen, efter en heldag i skolan med anatomi, och efter ett spinningpass på friskis. nu börjar det riktigt kännas att jag går i skolan, har suttit vid skolbänken hela dagen och tryckt in info, pjuh...

ha haft en bra helg, som vanligt :) i fredags var jag, N och jonas, en kompis till älsk här i kd, ute och käka mat och tog nån öl. det var mycket gott och trevligt! vi var ganska trötta efter allt handlande och fixande till lägenheten så vi slockna rätt tidigt efter den middagen. lördag, på stan och till bergvik, IGEN, började bli trött påt.. på kvällen kom några nära och kära, som jag verkligen vill tacka för att ni kom. vi hade lite fest och kvällen slutade på nöjes, mycket trevligt!

söndagen var det skönaste dagen på länge.. älsk och jag bara njöt av att få vara med varandra och kollade på massa film och mös som aldrig förr :) häärligt. det behövde vi verkligen.

nu ska jag sussa. är tomt utan dig. go natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0