skolstart

jahaja! då har man gjort första skoldagen på Broby grafiska i Sunne. Jag kan ju inte säga att det inte gått bra, men det här med att börja en ny skola är inte min starka sida tyvärr. Har ont i magen och kännes mig ensamen, men jag vet ju att det kommer bli bättre..så det är bara att bita ihop. ska börja massera redan nästa vecka och det ska bli skönt. nu ska magnus ta hand om mig här i kd. vi ska åka och handla lite snart!

saknar dig Niklas, skulle kunna göra vad som helst för att få vara med dig nu.

adjö!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Å Elin Pelin!

Du har säkert det jättebra i skolan nu. Mycket nytt och fantastiska klasskamrater. Om inte det så är det ju linjen du önskat att gå . hejja dig!!

2008-09-04 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0