problemlösning pjuh!

nämen! tisdagen har redan gått i skolan :) fast det var änna litte segt idag :p jävlar va trött jag var på förmiddagen. en jäkla massa tjat om grupppsykologi som min hjärna inte orka ta in just då. nu har jag fått i mig lite käk och ska snart bege mig till Kristina och öva lite massage :) behöver verkligen det. kommer glömma annars :/ vill ha bänk nuu!

efter lunch gjorde vi en övning, vilket var mycket roligare, fast himla jobbigt det också.alla fick ett varsitt papper med en problemlösning, alla fick samma fråga. när vi var klara fick vi lämna in papperet så delade läraren in oss i olika grupper eftersom vi svarat. 4 i klassen hade rätt svar, en av dom var jag, wuhu! fast det var inte så jävla kul. jag satt med 7 andra som hade samma fel svar, det var inte så jävla lätt att stå på sig och försöka övertyga dom! ja lyckades inte kan ja säga... :p

här har ni något att klura på...
En man står med ett fotografi i handen. En annan man frågar honom "Vem är mannen på fotografiet?". 
Svaret lyder:  "jag har varken bror eller syster, men den mannens far är min fars son".
Vem föreställer fotografiet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

´Det måste väl vara han själv el? Hoppas det går bra med all massage o nya lägenheten

2008-09-24 @ 14:54:22
Postat av: Elin

nej det är ju inte det! men det var det nästan hela klassen trodde, läs noga en gång till så löser du det nog :)

2008-09-24 @ 16:55:12
URL: http://ieliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0